Najczęściej zadawane pytania

Pytania i odpowiedzi - kwiaciarnia online Kfiatkovo.pl

  1. Jak mogę zapłacić za przesyłkę kwiatową?
    Dostępne formy płatności to: Płatność szybkim przelewem internetowym za pośrednictwem Paynow; BLIK; Faktura VAT; Gotówka – w kwiaciarniach sieci Kfiatkovo.pl W każdej z nich można zapłacić za Przesyłki Kwiatowe gotówką.
  1. Czy mam pewność, że moje zamówienie zostanie doręczone w wybranych godzinach?
    Godzina doręczenia NIE jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki. Podczas składania zamówienia prosimy o podanie numeru telefonu odbiorcy celem kontaktu w przypadku przesunięć czasowych.

  2. Czy kwiaty są dostarczane do każdego miejsca w kraju?
    Kwiaty dostarczamy na terenie całego miasta Zielona Góra i okolic do 20km.

  3. Co się dzieje jak odbiorcy nie ma w domu?
    W przypadku braku odbiorcy kwiatów w wyznaczonym terminie kurier próbuje skontaktować się telefonicznie z Odbiorcą, poinformować o nieudanej próbie doręczenia i spróbować dokończyć dostawę. Jeżeli dostawa nie może zostać zakończona to kwiaty wracają do kwiaciarni. W tym momencie kontaktujemy się z osobą zlecającą dostawę i mamy dwie możliwości: 1. Po opłaceniu kolejnych kosztów dostawy(10,00zł) możemy wykonać ponowną dostawę, ale ze względu na specyfikę trwałości produktu nie później niż w przeciągu 3 dni licząc od pierwszej dostawy. 2. Odbiorca może w przeciągu 3 dni licząc od pierwszej próby doręczenia osobiście odebrać kwiaty w kwiaciarni.

  4. Jakie są koszty dostawy?
    Przy zakupach powyżej 400,00 zł dostawa jest darmowa. Przy kwocie mniejszej koszt dostawy to 10,00 zł na terenie całego miasta Zielonej Góry i jego okolic.

  5. Czy muszę się rejestrować aby dokonać zakupu?
    Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa, ale dzięki niej można korzystać z wielu udogodnień i zdobywać rabaty.

  6. Czy odbiorca wie od kogo są kwiaty?
    Jest to zależne od Nadawcy. Odbiorca nie poznaje żadnych danych nadawcy. Wyłącznie w treści bilecika Nadawca może poinformować Odbiorcę od kogo są kwiaty.

  7. Jak najszybciej zamówić kwiaty online?
    Przez naszą stronę z wyborem szybkiej płatności elektronicznej lub BLIK’iem.

  8. Czy do wieńców można dołączyć szarfę z własnym tekstem?
    Tak, trzeba ją zaznaczyć w szczegółach produktu. Tekst jaki ma widnieć na szarfie trzeba podać w uwagach.

  9. Czy mogę dokonać zakupu przez telefon?
    Tak, jest to możliwe, ale dopiero zaksięgowanie płatności na naszym koncie bankowym uruchomi proces realizacji zamówienia.

  10. Do której godziny muszę złożyć zamówienie aby zostało dostarczone tego samego dnia? 
    Od poniedziałku do piątku do godziny 15:00. W sobotę do 13:00. Przy dostawie na niedzielę zamówienie trzeba złożyć i opłacić najpóźniej w sobotę do godziny 14:00.

  11. Czy składać zamówienie można przez całą dobę?
    Tak, nasza kwiaciarnia online jest otwarta całą dobę.

  12. Ile czasu przed planowanym terminem doręczenia należy złożyć zamówienie?
    Zamówienia złożone do godziny 15:00 w dni robocze mogą być zrealizowane nawet w ten sam dzień. Najlepiej jednak złożyć zamówienie z wyprzedzeniem, najlepiej 2-3 dniowym przed planowaną datą doręczenia. 

  13. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
    Najlepszą formą składania zamówień jest strona internetowa kfiatkovo.pl, jesli jednak nie mają Panstwo takiej możliwości proszę zgłosić zamówienie telefonicznie. Zamówienia dokonywane telefonicznie lub osobiście w kwiaciarni są wiążące.