Najczęściej zadawane pytania
Pytania i odpowiedzi - kwiaciarnia online Kfiatkovo.pl
- Jak mogę zapłacić za przesyłkę kwiatową?
Dostępne formy płatności to: Płatność szybkim przelewem internetowym za pośrednictwem Paynow; BLIK; Faktura VAT; Gotówka – w kwiaciarniach sieci Kfiatkovo.pl W każdej z nich można zapłacić za Przesyłki Kwiatowe gotówką.
- Czy mam pewność, że moje zamówienie zostanie doręczone w wybranych godzinach?
Godzina doręczenia NIE jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki. Podczas składania zamówienia prosimy o podanie numeru telefonu odbiorcy celem kontaktu w przypadku przesunięć czasowych. - Czy kwiaty są dostarczane do każdego miejsca w kraju?
Kwiaty dostarczamy na terenie całego miasta Zielona Góra i okolic do 20km. - Co się dzieje jak odbiorcy nie ma w domu?
W przypadku braku odbiorcy kwiatów w wyznaczonym terminie kurier próbuje skontaktować się telefonicznie z Odbiorcą, poinformować o nieudanej próbie doręczenia i spróbować dokończyć dostawę. Jeżeli dostawa nie może zostać zakończona to kwiaty wracają do kwiaciarni. W tym momencie kontaktujemy się z osobą zlecającą dostawę i mamy dwie możliwości: 1. Po opłaceniu kolejnych kosztów dostawy(10,00zł) możemy wykonać ponowną dostawę, ale ze względu na specyfikę trwałości produktu nie później niż w przeciągu 3 dni licząc od pierwszej dostawy. 2. Odbiorca może w przeciągu 3 dni licząc od pierwszej próby doręczenia osobiście odebrać kwiaty w kwiaciarni. - Jakie są koszty dostawy?
Przy zakupach powyżej 400,00 zł dostawa jest darmowa. Przy kwocie mniejszej koszt dostawy to 10,00 zł na terenie całego miasta Zielonej Góry i jego okolic. - Czy muszę się rejestrować aby dokonać zakupu?
Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa, ale dzięki niej można korzystać z wielu udogodnień i zdobywać rabaty. - Czy odbiorca wie od kogo są kwiaty?
Jest to zależne od Nadawcy. Odbiorca nie poznaje żadnych danych nadawcy. Wyłącznie w treści bilecika Nadawca może poinformować Odbiorcę od kogo są kwiaty. - Jak najszybciej zamówić kwiaty online?
Przez naszą stronę z wyborem szybkiej płatności elektronicznej lub BLIK’iem. - Czy do wieńców można dołączyć szarfę z własnym tekstem?
Tak, trzeba ją zaznaczyć w szczegółach produktu. Tekst jaki ma widnieć na szarfie trzeba podać w uwagach. - Czy mogę dokonać zakupu przez telefon?
Tak, jest to możliwe, ale dopiero zaksięgowanie płatności na naszym koncie bankowym uruchomi proces realizacji zamówienia. - Do której godziny muszę złożyć zamówienie aby zostało dostarczone tego samego dnia?
Od poniedziałku do piątku do godziny 15:00. W sobotę do 13:00. Przy dostawie na niedzielę zamówienie trzeba złożyć i opłacić najpóźniej w sobotę do godziny 14:00. - Czy składać zamówienie można przez całą dobę?
Tak, nasza kwiaciarnia online jest otwarta całą dobę. - Ile czasu przed planowanym terminem doręczenia należy złożyć zamówienie?
Zamówienia złożone do godziny 15:00 w dni robocze mogą być zrealizowane nawet w ten sam dzień. Najlepiej jednak złożyć zamówienie z wyprzedzeniem, najlepiej 2-3 dniowym przed planowaną datą doręczenia. - Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Najlepszą formą składania zamówień jest strona internetowa kfiatkovo.pl, jesli jednak nie mają Panstwo takiej możliwości proszę zgłosić zamówienie telefonicznie. Zamówienia dokonywane telefonicznie lub osobiście w kwiaciarni są wiążące.